تجربیات زندگی من تجربیات زندگی من .

تجربیات زندگی من

لیست مهمترین تجهیزات حمام و آشپزخانه

آشپزخانه ، به عنوان قلب هر خانه ، باید دارای تعدادی لوازم ضروری باشد که کیفیت آنها آشپزی را بسیار آسان می کند. وسایل آشپزخانه از پیشرفت علم و فناوری عقب نمانده اند و امروزه این لوازم را در انواع لوکس ها و بسیار مدرن می بینیم که علاوه بر سهولت طبخ و سرو غذا ، فضای داخلی خانه را نیز ساخته اند. در این مقاله می خواهیم لیستی از جدیدترین لوازم حمام و آشپزخانه را به شما معرفی کنیم. منتظر آخرین اخبار باشید

لیست مهم ترین تجهیزات آشپزخانه

ظروف آشپزخانه به قدری متنوع هستند که توضیح بخشی از توان و تحمل شما فراتر است. لوازم خانگی برای تهیه و نوشیدن انواع نوشیدنی ها ، وسایل آشپزخانه ، فریزرها و ... که چهار مورد از این وسایل لازم و جز لاینفک هر آشپزخانه هستند. در مرحله بعدی ، جدیدترین نوع و مدل را معرفی خواهیم کرد.

اجاق گاز

با گذشت زمان ، انواع جدیدی از اجاق ها وارد بازار شدند و جای مدل های قدیمی را گرفتند. امروزه کوره ها در سه نوع اصلی کوره ، طرح اجاق گاز و اجاق گاز قرار دارند که از جمله جدیدترین و محبوب ترین نوع اجاق گاز است. گازهای جدول به صورت گازهای گازی ، الکتریکی ، القایی و گازهای تماسی ، دو ، چهار ، پنج و شش شعله با شیشه و فولاد در دسترس هستند.

هود

هودهای اکستراکتور نیز یکی دیگر از وسایل مدرن است و قطعه ضروری هر آشپزخانه است. این دستگاه ها هیچ اثری از چربی ، دود ، گاز و بو در آشپزخانه باقی نمی گذارند. هودهای استخراج کننده در طرح پایه ، جزیره ای ، دودکش ، مورب ، تلسکوپی و طرح های توکار را می توان در بازار یافت. شما عزیزان می توانید جدیدترین و با کیفیت ترین سبک هودهای گاز و میز کار را در فروشگاه اینترنتی وید فاکتور مشاهده کنید و برای مشاوره و خرید رایگان این لوازم خانگی می توانید با خیال راحت به کارشناسان این فروشگاه و آشغال فروشی مراجعه کنید.

فر

پخت اکثر مواد غذایی و شیرینی سازی امروزه فقط با اجاق گاز امکان پذیر است ، که در بازار در سه نوع گازی ، برقی و برقی ، با نسخه های داخلی و داخلی موجود است.

سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی یکی از مهمترین عناصر در هر آشپزخانه است که در بازارهای امروزی و با طراحی های بسیار مشخص موجود است: فولاد ضد زنگ ، چدن ، گرانیت ، سنگ ، سرامیک ، شیشه ، مس و ... . هنگام خرید سینک ظرفشویی ، باید بسیار مراقب باشید که محصولات با دوام و با کیفیت بالا را خریداری کنید که نیاز هر آشپزخانه را برآورده کند ، زیرا پس از نصب ، تعویض زودرس آن آسان نیست. این کیت ها نیز از جمله مواردی است که شما عزیزان می توانند به بهترین و مدرن ترین شکل در فروشگاه vidfactor پیدا کنند.

لیست مهم ترین تجهیزات حمام

از آنجا که فضای داخلی سرویس بهداشتی همیشه مرطوب است و مبلمان داخل آن همیشه در معرض رطوبت قرار دارد ، استفاده از تجهیزات با کیفیت ، مقاوم در برابر خوردگی و مقاوم در برابر خوردگی برای این مکان بسیار مهم است. در سال های اخیر ، به دلیل پیشرفت چشمگیر در تولید ، مبلمان حمام مورد غفلت قرار نگرفته و تغییرات زیادی را مشاهده کرده است. در این بخش جدیدترین لوازم حمام را پوشش می دهیم.

شیرآلات

مهمترین ابزار در هر حمام شیرهای شیر است که در آنها استفاده می شود و در سالهای اخیر شاهد رشد و تنوع بسیار زیاد آنها هستیم. این دستگاه ها با نام های Lever ، Classic ، Sensor و و در بازار موجود هستند که از برنج و فولاد ساخته شده و با مس ، فولاد ، کرم ، نیکل و حتی طلا عایق بندی شده اند.

دوش

یکی دیگر از تجهیزات مهم حمام ، دوش است که به دلیل تنوع زیاد و پیشرفت زیاد ، جدا از یراق آلات درمان می شود. دوش های قدیمی جای خود را به مدل های مدرن تر داده اند ، از جمله دوش های یک طرفه و دو طرفه ، تک یا چند جریان ، هوشمند ، روشن و بیشتر.

وان

یکی از وسایلی که امروزه به حمام اکثر خانوارها راه یافته است وان است که در اندازه ها و طرح های مختلف با ویژگی های مختلف تولید و عرضه می شود. این رایانه ها معمولاً در دو نوع Sticky و Portable در بازار موجود هستند ؛ نوع دوم مقرون به صرفه است.

حوله آویز

برای قرار دادن وسایل حمام ، از قفسه ها و کف های دیواری و کف ، جعبه ها ، قفسه های دیواری یا وان های گوشه ای ، تنظیم کننده های کف و غیره در انواع مدل ها ، طرح ها و مواد استفاده می شود.

قفسه و کابینت وسایل

نرده های حوله ای نیز در بازار از انواع و اقسام مختلف وجود دارد که متداول ترین آنها وکیوم ، قلاب ، تاشو و انواع آن است که معمولاً از پلاستیک ، فولاد ، PVC و شیشه ساخته می شوند.

مقالات مشابه را از اینجا پیگیری کنید


برچسب: آشپزخانه ، اجاق گار ، هود ، فر ، سینک ظرفشویی ، شیرآلات،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۵۹ توسط:آرتین برزگر موضوع: نظرات (0)