تجربيات زندگي من تجربيات زندگي من .

تجربيات زندگي من

ليست مهمترين تجهيزات حمام و آشپزخانه

آشپزخانه ، به عنوان قلب هر خانه ، بايد داراي تعدادي لوازم ضروري باشد كه كيفيت آنها آشپزي را بسيار آسان مي كند. وسايل آشپزخانه از پيشرفت علم و فناوري عقب نمانده اند و امروزه اين لوازم را در انواع لوكس ها و بسيار مدرن مي بينيم كه علاوه بر سهولت طبخ و سرو غذا ، فضاي داخلي خانه را نيز ساخته اند. در اين مقاله مي خواهيم ليستي از جديدترين لوازم حمام و آشپزخانه را به شما معرفي كنيم. منتظر آخرين اخبار باشيد

ليست مهم ترين تجهيزات آشپزخانه

ظروف آشپزخانه به قدري متنوع هستند كه توضيح بخشي از توان و تحمل شما فراتر است. لوازم خانگي براي تهيه و نوشيدن انواع نوشيدني ها ، وسايل آشپزخانه ، فريزرها و ... كه چهار مورد از اين وسايل لازم و جز لاينفك هر آشپزخانه هستند. در مرحله بعدي ، جديدترين نوع و مدل را معرفي خواهيم كرد.

اجاق گاز

با گذشت زمان ، انواع جديدي از اجاق ها وارد بازار شدند و جاي مدل هاي قديمي را گرفتند. امروزه كوره ها در سه نوع اصلي كوره ، طرح اجاق گاز و اجاق گاز قرار دارند كه از جمله جديدترين و محبوب ترين نوع اجاق گاز است. گازهاي جدول به صورت گازهاي گازي ، الكتريكي ، القايي و گازهاي تماسي ، دو ، چهار ، پنج و شش شعله با شيشه و فولاد در دسترس هستند.

هود

هودهاي اكستراكتور نيز يكي ديگر از وسايل مدرن است و قطعه ضروري هر آشپزخانه است. اين دستگاه ها هيچ اثري از چربي ، دود ، گاز و بو در آشپزخانه باقي نمي گذارند. هودهاي استخراج كننده در طرح پايه ، جزيره اي ، دودكش ، مورب ، تلسكوپي و طرح هاي توكار را مي توان در بازار يافت. شما عزيزان مي توانيد جديدترين و با كيفيت ترين سبك هودهاي گاز و ميز كار را در فروشگاه اينترنتي ويد فاكتور مشاهده كنيد و براي مشاوره و خريد رايگان اين لوازم خانگي مي توانيد با خيال راحت به كارشناسان اين فروشگاه و آشغال فروشي مراجعه كنيد.

فر

پخت اكثر مواد غذايي و شيريني سازي امروزه فقط با اجاق گاز امكان پذير است ، كه در بازار در سه نوع گازي ، برقي و برقي ، با نسخه هاي داخلي و داخلي موجود است.

سينك ظرفشويي

سينك ظرفشويي يكي از مهمترين عناصر در هر آشپزخانه است كه در بازارهاي امروزي و با طراحي هاي بسيار مشخص موجود است: فولاد ضد زنگ ، چدن ، گرانيت ، سنگ ، سراميك ، شيشه ، مس و ... . هنگام خريد سينك ظرفشويي ، بايد بسيار مراقب باشيد كه محصولات با دوام و با كيفيت بالا را خريداري كنيد كه نياز هر آشپزخانه را برآورده كند ، زيرا پس از نصب ، تعويض زودرس آن آسان نيست. اين كيت ها نيز از جمله مواردي است كه شما عزيزان مي توانند به بهترين و مدرن ترين شكل در فروشگاه vidfactor پيدا كنند.

ليست مهم ترين تجهيزات حمام

از آنجا كه فضاي داخلي سرويس بهداشتي هميشه مرطوب است و مبلمان داخل آن هميشه در معرض رطوبت قرار دارد ، استفاده از تجهيزات با كيفيت ، مقاوم در برابر خوردگي و مقاوم در برابر خوردگي براي اين مكان بسيار مهم است. در سال هاي اخير ، به دليل پيشرفت چشمگير در توليد ، مبلمان حمام مورد غفلت قرار نگرفته و تغييرات زيادي را مشاهده كرده است. در اين بخش جديدترين لوازم حمام را پوشش مي دهيم.

شيرآلات

مهمترين ابزار در هر حمام شيرهاي شير است كه در آنها استفاده مي شود و در سالهاي اخير شاهد رشد و تنوع بسيار زياد آنها هستيم. اين دستگاه ها با نام هاي Lever ، Classic ، Sensor و و در بازار موجود هستند كه از برنج و فولاد ساخته شده و با مس ، فولاد ، كرم ، نيكل و حتي طلا عايق بندي شده اند.

دوش

يكي ديگر از تجهيزات مهم حمام ، دوش است كه به دليل تنوع زياد و پيشرفت زياد ، جدا از يراق آلات درمان مي شود. دوش هاي قديمي جاي خود را به مدل هاي مدرن تر داده اند ، از جمله دوش هاي يك طرفه و دو طرفه ، تك يا چند جريان ، هوشمند ، روشن و بيشتر.

وان

يكي از وسايلي كه امروزه به حمام اكثر خانوارها راه يافته است وان است كه در اندازه ها و طرح هاي مختلف با ويژگي هاي مختلف توليد و عرضه مي شود. اين رايانه ها معمولاً در دو نوع Sticky و Portable در بازار موجود هستند ؛ نوع دوم مقرون به صرفه است.

حوله آويز

براي قرار دادن وسايل حمام ، از قفسه ها و كف هاي ديواري و كف ، جعبه ها ، قفسه هاي ديواري يا وان هاي گوشه اي ، تنظيم كننده هاي كف و غيره در انواع مدل ها ، طرح ها و مواد استفاده مي شود.

قفسه و كابينت وسايل

نرده هاي حوله اي نيز در بازار از انواع و اقسام مختلف وجود دارد كه متداول ترين آنها وكيوم ، قلاب ، تاشو و انواع آن است كه معمولاً از پلاستيك ، فولاد ، PVC و شيشه ساخته مي شوند.

مقالات مشابه را از اينجا پيگيري كنيد


برچسب: آشپزخانه ، اجاق گار ، هود ، فر ، سينك ظرفشويي ، شيرآلات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۵۹ توسط:آرتين برزگر موضوع: نظرات (0)